سرود سرد

این شعرها من را سرودند...

سرود سرد

این شعرها من را سرودند...

خطرناک

از: اسعد مَلِک باروجیان پور
اومــدی بالاخـره! رفـته اگرچه عشق من!
عشق من: تولیدیِ سـوژه‌های خیلی خفن
«لولو» برده‌تش هـمونجا که «ممه» رو می‌برن!
خورده قبلش همه پولا رو به دل صابون نزن
کف صندوق ذخیره مثِ چیز! پاکه حسـن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
شمشیر از رو بسته اون که اکبرو جا میذاره
مطمـئن باش وسـط بزنـگا تنـها میـذاره
روی اسم هر چی مردونگیه پا میذاره
داش‌آکُل باشی تو سینه‌ت تیغ کاکا میذاره
واسه زیرآب زدنت چه سینه‌ها چاکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
سه‌هزارتا سه‌هـزارتا می‌برن، شیر تو شیره
شیر تو شیر با ادبـش بود زبون ماس اسیره
می‌میرن انگـاری اما حرصشون نمی‌مـیره
جیبشون قدّ ِ جیبِ خودِ خدا جا می‌گیره!
شیکماشون که شیکم نیس تانکر و باکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
پروین خدا بیامرز می‌گفت بلان اینا
تاج تابناک میذارن، برادر گرگان اینا
هر جا بدبختی امثال منه اونجان اینا
پشت دین قایم‌شدن، جانشین خدان اینا
می‌دونی؟ پول خداهاس که توی ساکه حسن!
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
بولتن سیاسیه تریبون مسجدمون
جز خدا از همه چی گفت وسط ماه رمضون
میگه کافریم همه! نعرة پشت تریبون
کجاس اون سینه حقّ و نفس خدایی‌خون؟
خلسه‌هامون همه از شیشه و تریاکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
شنیدی مداحی رو؟ همون که بی هیچ دلیلی
داد می‌زد که رای باید بدیم به مِستِر جلیلی؟
وسطاش قافیه کم داشت زده بود چارتا سیلی!
خوبه حالا نمی‌گفت که رأی بدیم به «گیگیلی»
مداحی نیست به خدا عربدة راکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
گر چه ارزش ریال و پول ایران گم شد
عوضش دیس دیس نفت تو سفرة مردم شد
بهمون غذا می‌داد! واسطة گندم شد
عشق من معجزة هزارة سوم شد
عشق من فضاییه! جاش توی افلاکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!

عشق من همونه که هاله نوره رو سرش
من یکی روانی قیافة منورش
میزو چسبیده نمی‌ره با رییس دفترش
بگو آبو بریزه اونجا که می‌سوزه سرش
ملوان زبله خرگوش بی‌باکه حسن
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حــسن!!
 
جرأتی داری خدایی شیر مثِ تو ندیدم
میدون مینه جلوت، غصه زیاده شادی کم
همه جا قهوه‌ایه! بالا تا پایین هنوزم
نشین اونجا که «گلم» نشسته قبلش عزیزم!
وایسا خشک شه! هنوز اون صندلی نمناکه حسن!
دلشوره دارم برات، خــیلی خطـــرناکه حـسن!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد